21號晚同Kelvin去左吃和牛in和宴..果度..好多日本人..around我地就有3堆
吾….和牛加上d熱lala既飯上..真係好好吃…好香..
po d相俾大家睇啦
0029U8F252332A2D85A0E0m
呢個係和牛併盤..佐賀牛..好似最好味..雪花牛排肉油脂豐香..入口即溶..yummy^^

0029U9AFD0D7CDD3052421m
之後呢個係海鮮併盤..我鍾意個帶子..好新鮮

0029UBA91F63F9D239B3CCm
我地仲嗌左個茹併盤,,辣泡菜煎餅同埋2碗白飯
吃到我地好飽呀…
雖然個價錢係有D貴..不過我覺得都低呀..
因為大家都吃飽好開心..希望下次再去吃啦^^

謝謝你的禮物,,我十分喜歡

One thought on “

Leave a Reply

